Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιλεγμένη ανάρτηση

Το μωρό: ένα ποίημα από την Μαριαλένα Διασακιά

  Ένα εξαιρετικό ποίημα από την Μαριαλένα  Δισακιά για την μητρότητα. Ατάιστο και πεινασμένο το μωρό μου. Έτρεχα σε ξεριζωμένες πλαγιές   εκείνο μπρούμυτα σε βρώμικες σκεπές να ζει το κλάμα. Κοντά του να γυρίσω κίνησα, ανέβηκα γκρεμνούς με οδηγό κάποιον δίχως πόδια. Το άκουγα ατάιστο να κλαίει. Έφτασα μέσα από τούνελ θάλασσας αγριεμένης Την πείνα του να κλάψει δεν μπορούσε Έτσι απομείναμε και οι δυο σε βρώμικα σεντόνια να το ταΐζω γάλα ξινό από ακρωτηριασμένα στήθη. Maria Elena Davi  (Μαριαλένα Δισακιά)

Να μην παρέλυα ποτέ: ένα ποίημα από τον Μοσχόπουλο Γεράσιμο.

 


Να μην παρέλυα ποτέ


Να ήξερα τον φόβο μου, όπως τον ξέρω τώρα.

Να μην παρέλυα ποτέ απ’ το συναίσθημά μου.

Όμως δεν σ’ έχω συντροφιά κι είναι αλήθεια μόρα*1.

Τότε τη γη μου έχασα, μαζί και την μιλιά μου.


Να πειθαρχούσα άλλοτε σαν ένας στρατιώτης.

Να μην φοβόμουν το χαμό, μήτε την τρικυμία.

Μα στάθηκα κατώτερος, ένας δειλός προδότης.

Προδότης για τα όνειρα, για την ελευθερία.


‘Γω δεν θα σ’ εγκατέλειπα ούτε για μια στιγμούλα.

Και στο παιχνίδι της ζωής δεν βγήκα κερδισμένος.

Δεν κέρδισα, δεν έχασα, μα έληξε σα νούλα*2.

Πύρρειος ισοπαλία μας, που βγήκα πιο χαμένος.  


Τώρα πια δεν θα σ’ άφηνα και πίσω θα γυρνούσα.

Θα δήλωνα πιο ευθαρσώς πως τόσο σ’ αγαπούσα! 


*1 μόρα: εφιάλτης.

*2 νούλα: η ισοπαλία στο σκάκι.


Γεράσιμος Μοσχόπουλος

Comment with Facebook

Σχόλια

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις