Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιλεγμένη ανάρτηση

Το μωρό: ένα ποίημα από την Μαριαλένα Διασακιά

  Ένα εξαιρετικό ποίημα από την Μαριαλένα  Δισακιά για την μητρότητα. Ατάιστο και πεινασμένο το μωρό μου. Έτρεχα σε ξεριζωμένες πλαγιές   εκείνο μπρούμυτα σε βρώμικες σκεπές να ζει το κλάμα. Κοντά του να γυρίσω κίνησα, ανέβηκα γκρεμνούς με οδηγό κάποιον δίχως πόδια. Το άκουγα ατάιστο να κλαίει. Έφτασα μέσα από τούνελ θάλασσας αγριεμένης Την πείνα του να κλάψει δεν μπορούσε Έτσι απομείναμε και οι δυο σε βρώμικα σεντόνια να το ταΐζω γάλα ξινό από ακρωτηριασμένα στήθη. Maria Elena Davi  (Μαριαλένα Δισακιά)

Αχ, πάτερ μου αμάρτησα: ποίημα και απαγγελία

 

Αχ, πάτερ μου αμάρτησα



Απαγγελία από την Βαλλιανού Αρχοντούλα



Ποίημα απάντηση στο τραγούδι της αείμνηστης Αρλέτας «Μπαρ το ναυάγιο». Από την εκδοθείσα ποιητική συλλογή στις εκδόσεις Όστρια, Διάλογοι με τους ποιητές της ιστορίας.



Αχ, πάτερ μου αμάρτησα, σαν πόθησα κοπέλα.

Οι δαίμονες πλημμύρισαν το σώμα μου με πόθο.

Διχάζομαι στην πίστη μου και μ’ οδηγεί στην τρέλα.

Πες σε παρακαλώ, δεν ειν’ λάθος αυτό που νιώθω.



Αν όλοι ήταν τέκνο μου, της γης οι ερωτευμένοι,

αμαρτωλοί, την μοναξιά θ’ αισθάνοταν ο Χριστός

στου παραδείσου την αυλή, σαν όλοι οι κολασμένοι

σ’ ένα καζάνι θά ‘βραζαν. Μόνο να ΄σαι πιστός...



Πιστός στα ιδανικά σου και σ’ υπέρτατες αξίες.

Να υπερασπίζεσαι παιδιά κι αδύναμους στην πράξη.

Να μετατρέπεις σε κρασί αδάμαστες πικρίες.

Να συγχωρείς τον άλλονε σαν έχει πια αλλάξει.



Να δέχεσαι τις αλλαγές σαν το νερό στο ρυάκι,

που θα χυθεί στην θάλασσα κι ίσως να φτάσει Ιθάκη!

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το βιβλίο στον σάιτ του εκδοτικού οίκου, εδώ


Γεράσιμος Μοσχόπουλος

21/11/2021 14:09μμ

Αθήνα


Μπορείτε να ακούσετε την απαγγελία εδώ:



Comment with Facebook

Σχόλια

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις